Friday, August 31, 2007

Salam semua,

Seperti dijanjikan saya singgah di sini lagi...

Saya percaya belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Merdeka kepada semua dan saya lebih percaya setiap dari kita mempunyai peranan masing-masing dalam menjadikan pengertiannya lebih bermakna. Sudah 50 kali kita meraikannya, hatta, pencapaian dalam apa bidang sekalipun mesti dilipatgandakan bagi memastikan kekentalan menentang penjajahan alaf baru dunia tanpa sempadan.

Terima kasih untuk ucapan Selamat Harijadi...

Tiada yang istimewa untuk coretan kali ini...cuma saya ingin berkongsi tentang pentingnya pengurusan stres dalam kehidupan masa kini. Cabaran dan halangan akan tetap datang selagi kita miliki nyawa.

Itu dulu untuk kali ini...

Apa yang OneIIOne tawarkan minggu ini;

Sarapan Di Mana? Asro Prima Ahad 9.00 pagi ... Abby bersarapan di Melaka selepas 'embun jantan' menitik

MRI Astro Ria 7.00 malam mendengar keluhan 'pengayuh warisan'

Jumpa lagi dan jaga diri baik-baik.

W.DIN

3 Comments:

Blogger miss dadidu said...

assalammualaikum en wan...

selamat hari merdeka diucapkan kepada en wan,kawan2 semua dan kpd semua rakyat Malaysia.

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 50'...hayatilah erti kemerdekaan yang sebenarnya,syukuri rahmat yang ada,jangan sesekali diambil mudah akan suasana keamanan yang ada sekarang,tanggungjawab kita sebagai rakyat Malaysia adalah memastikan keamanan,kemakmuran dan keharmonian yang ada sekarang dikekalkan untuk selamanya.Semoga tanahair kita Malaysia yang tercinta kekal merdeka dan aman sentiasa serta dirahmati Allah hendaknya.

12:42 AM  
Blogger yat said...

Hi there..
Congrat's for the great issued that you & your team revealed out in the MRI prog....pretty impressive & interesting too,..so keep up the good work..
Anyway wish you al the best in whatever you are persuing for..

11:46 AM  
Blogger miss dadidu said...

assalammualaikum en wan,sayang sekali dpt tgk sikit je MRI aritue..dpt tgk awal2 je masa en wan kayuh beca tue n bunyi loceng n senyum comel hehe...kl tak silap pandangan mata saya la hehe sb skrg nie mata saya nie pelik sikit,asik salah tgk je hehe..kena gie cek mata nie..

itula masalahnya kl tgk astro nie,asal ujan je sikit...gbr trs ilang lama lak tue..bila ada gbr tau2 dah nak abis..adei sayang tul la...siaran ulangannya saya sbnrnya tak pasti ari aper maklumle..majalah astro takde..kat kl je kat pahang nie saya takde mag tue.so apakata en wan ltk siaran ulangannya bila kat blog nie hehe...itupun kl en wan tau la...:)

btw bila nak blaja letak gbr kat blog nie dr lin?...blaja cpt sikit en wan ye hehe..bukan aper nak gak tgk gbr2 latest..baru berseri sikit blog nie...ok ye en wan..:)

10:03 PM  

Post a Comment

<< Home